Jak się zmieniamy.
Zmiany w Cotel.
Na początku 2021 roku zmieniliśmy logo i identyfikację wizualną, ale początkiem zmian w Cotelu był rok 2019 roku, gdy weszliśmy w struktury grupy kapitałowej POS Group. Od tego czasu konsekwentnie realizujemy plan transformacji w nowoczesne, przyjazne Klientom i Pracownikom contact centre.
Nowe otwarcie.
Nowy właściciel i przeformatowana struktura to nie wszystko. Skupiamy się na optymalizacji i automatyzacji kolejnych obszarów i procesów: operacyjnych, rozliczeniowych, księgowych i kadrowych. Odpowiada za to Tomasz Palma – od września 2020 Prezes Zarządu Cotel, wcześniej przez ponad 14 lat zbierał doświadczenie na różnych stanowiskach i w różnych obszarach działalności firmy. Ze strony POS Group w transformacji czynnie wspierają nas Leszek Zieliński – właściciel grupy kapitałowej i Prezes Zarządu Job Solutions oraz Marek Jadachowski, Call Centre Managing Director w POS Group.
Staramy się odpowiadać na potrzeby naszych Pracowników. „Rozpoczęliśmy współpracę z Symmetrical, dzięki temu możemy zaoferować naszym Pracownikom wypłatę części wynagrodzenia już po tygodniu pracy. Opracowujemy również nowy, atrakcyjny program motywacyjny, który ruszy jeszcze w pierwszym kwartale 2021 r.” – mówi Tomasz Palma, Prezes Zarządu.
Stawiamy na rozwój.
Cały czas wzmacniamy nasze kompetencje w projektach leadowych, sprzedażowych i obsługowych. Kontynuujemy współpracę z naszymi największymi Partnerami m.in. Canal +, Tauron, Tutlo, Play oraz innymi firmami z branż energetycznej, telekomunikacyjnej, finansowej, medycznej.
2021 rok to kolejne projekty oraz rozbudowa zatrudnienia w zespole konsultantów Cotel.