Podstawą funkcjonowania naszego Contact Center jest system Altitude Software.
Podsystem Altitude Softvisor umożliwia planowanie hierarchii działań, wyznaczanie zespołów agentów i trybów pracy, ujednolicenie kolejki dla wszystkich kanałów informacji oraz nanoszenie korekt optymalizujących działanie call / contact center. Pozwala również na monitorowanie wydajności pracy konsultantów i świadczenia poszczególnych usług. Do podstawowych aplikacji Call Center Cotel należą:
- Altitude uAgent (aplikacja obsługi konsultantów)
- Altitude Voice (obsługa, przekierowanie i nadawanie ważności połączeniom zewnętrznym)
- Altitude E-mail (odbiór, filtracja i wysyłka poczty mailowej)
- Altitude IVR (początkowy kontakt interaktywny z Klientami telecentrum)
- oraz aplikacja Altitude Collaborator, która integruje pracę agentów z serwisami na stronach www
Systemowe opcje obsługi Klientów pozwalają na dokonywanie przez contact center zwrotnych połączeń Callback wstępnie zaznaczanych przez Klienta na stronach www, synchronizację działania przeglądarki www klienta z pracą konsultanta telecentrum za pośrednictwem aplikacji Collaborate (samodzielne wypełnianie formularzy) oraz dostęp do aplikacji Web chat używanej, gdy wszystkie linie telefoniczne Klienta są zajęte.
Copyright © 2010-2019 Call Center Cotel Wrocław | All rights reserved |
Polityka prywatności