Call Center Cotel proponuje swoim Klientom przeprowadzanie badań marketingowych i społecznych.
Jesteśmy przygotowani między innymi na: badanie odbioru reklam i ich efektywności, mierzenie zadowolenia z produktów i usług, badanie znajomości i postrzegania marki, analizę działań firm, ich wizerunku i satysfakcji pracowników.
W ramach każdego naszego przedsięwzięcia zapewniamy dobór odpowiednich narzędzi badawczych.
Pomaga nam w tym wykorzystanie systemu CATI Support, który pozwala także na szybkie generowanie wyników oraz kontrolę jakości badań w trakcie ich prowadzenia.
W telecentrum każde zadanie podejmujemy w szybki i profesjonalny sposób.
Wyniki badań przedstawiamy w formie przejrzystych i czytelnych raportów, aby spełniać oczekiwania Klientów.
W naszym call center oferujemy także realizację działań w zakresie: współtworzenia kwestionariuszy i scenariuszy wywiadów czy ankiet, doboru prób badawczych, wybierania odpowiednich grup respondentów, kodowania ankiet, budowania baz danych, przetworzenia informacji oraz szczegółowe raportowanie z przedsięwzięć.
Copyright © 2010-2019 Call Center Cotel Wrocław | All rights reserved |
Polityka prywatności