Szukaj na stronie:
 

Program lojalnościowy

Celem programu lojalnościowego w call center jest przywiązanie Klienta do firmy. Zadaniem konsultanta jest przedstawienie i zagwarantowanie Klientowi korzyści jakie zyskuje. Należy zapewnić mu nagrodę, dzięki której poczuje się wyjątkowo. Lojalność daje bowiem korzyść nie tylko samemu Klientowi. Dzięki działaniom programu lojalnościowego firma zyskuje stałego odbiorcę swoich usług przy małym nakładzie środków. Z pewnością zatrzymanie Klienta i uczynienia go lojalnym jest bardziej opłacalne niż pozyskanie zupełnie nowego nabywcy.

Ten szczególny sposób komunikacji umacnia przywiązanie Klienta do marki. Program lojalnościowy służy nawiązywaniu i utrzymaniu pozytywnych relacji z wybranymi, najbardziej wartościowymi Klientami. Kontakt telefoniczny jest idealnym do tego narzędziem, a nasze call center umiejętnie i profesjonalnie to wykorzystuje.

Program taki z założenia jest przedsięwzięciem długofalowym i zakłada wielokrotny kontakt z Klientem. Wprowadzenie programu lojalnościowego powinno następować w momencie kiedy rynek, na którym działa firma, jest nasycony bądź oferty na rynku niczym się od siebie nie różnią, oprócz marki i ceny.



W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym call center: Call Center Cotel: +48 71 773 02 00