Szukaj na stronie:
 

Misja

Call Center Cotel realizuje trzy główne cele:

  1. Zwiększenie efektywności działań naszych Partnerów

Realizację umożliwia nam przede wszystkim wydajne contact i call center, doświadczona i wykwalifikowana kadra pracowników oraz skuteczne rozwiązania. Sprawną pracę zapewnia nam również nowoczesna technologia w zakresie telemarketingu.

  1. Zadowolenie naszych Klientów

Do potrzeb i wymagań naszych Klientów dopasowujemy możliwości naszego telecentrum. Zależy nam na długofalowej i owocnej współpracy, dlatego też zawsze Call Center Cotel świadczy usługi telemarketingowe na najwyższym poziomie.

  1. Rozwój firmy

Wypracowujemy własne, unikalne metody pracy w branży telemarketingowej. Swoje doświadczenie wzbogacamy o projekty sprzedażowe, informacyjne, obsługowe, ankietowe oraz doskonalimy umiejętności w dziedzinie badań rynkowych i sondach branżowych.



W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym call center: Call Center Cotel: +48 71 773 02 00