Szukaj na stronie:
 

Infolinia

Infolinia w call center Cotel stanowi o sukcesie wszelkich działań związanych z promocją usług i produktów.
Jest niezastąpionym narzędziem służącym do szybkiego i prostego kontaktu z Klientem.

Infolinia to konkretny numer telefonu, pod którym Klient może uzyskać wszystkie informacje o produkcie, jego cenie, miejscu i warunkach sprzedaży. Konsultanci naszego telecentrum w efektywny sposób docierają do każdego Klienta pomagając podjąć decyzję o kupnie.

Oto przykładowe możliwości zastosowania Infolinii:

  1. Infolinia produktowa - świetne narzędzie do obsługi potencjalnych Klientów, którzy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu mają dostęp do wszelkich informacji na temat produktów bądź usług, zwłaszcza tych świeżo wprowadzonych na rynek
  2. Infolinia promocyjna - zwiększa sprzedaż produktów i usług dzięki promocji oraz reklamie telefonicznej
  3. Infolinia przyjmująca zamówienia - system IVR stosowany w Call Center Cotel pozwala na automatyczne przyjmowanie zamówień
  4. Infolinia sieci dealerskiej - stosowana do najłatwiejszego i najszybszego dotarcia do odpowiedniego oddziału dealera bądź partnera
  5. Infolinia serwisowa - stosowana w celu sprawnego dodzwonienia się do najbliższego serwisu danej firmy. System taki działa całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Infolinia w Call Center Cotel, oprócz walorów szybkiej komunikacji, podnosi również rangę firmy, promuje jej markę, bada zapotrzebowanie rynku.



W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym call center: Call Center Cotel: +48 71 773 02 00