Informacje o prowadzonych procesach rekrutacyjnych można znaleźć na portalach rekrutacyjnych oraz stronie internetowej call center Cotel.

Pierwszym krokiem jest przesłanie swoich dokumentów aplikacyjnych na adres rekrutacja@cotel.pl. W treści wiadomości prosimy o zamieszczenie numeru referencyjnego zamieszczonego w ogłoszeniu, na które odpowiadasz.

 

Kolejny krok to analiza otrzymanych aplikacji pod kątem kryteriów, które są istotne w rekrutacji na konkretne stanowisko.

Następnie kontaktujemy się telefonicznie z kandydatem w celu ustalenia terminu rozmowy rekrutacyjnej. Spotkanie indywidualne może być poprzedzone krótkim wywiadem telefonicznym, który pozwala nam uzupełnić brakujące informacje.

 

Etap trzeci to rozmowa indywidualna z pracownikiem działu HR. Jej celem jest ocena kompetencji i predyspozycji potrzebnych do pracy na stanowisku w dziale telemarketingu. Na tym etapie przedstawiamy informacje o firmie, zasadach pracy i możliwościach jakie dajemy naszym pracownikom. Chętnie odpowiadamy na wszystkie pytanie dotyczące pracy w call center.

 

Etapem ostatnim jest udzielenie informacji zwrotnej po zakończonym procesie rekrutacji. Informacja taka przekazywana jest wszystkim osobom, niezależnie od efektu. Kontaktujemy się z kandydatami drogą telefoniczną lub mailową.